Jeannette Groen schreef op 19-07-2017 om 18:39
ik heb er geen spijt van gehad dat ik na het overlijden van ons pap Rob heb gebeld. het leven van onze vader heeft uit veel uiteenlopende dingen gestaan maar het belangrijkste waren wij, mam en hun 4 dochters "zijn vijf meiden", zijn schoonzonen kleinkinderen en achterkleinkinderen. Met zijn allen hebben wij dankzij Rob onze vader op zijn en onze manier een mooie eervolle en waardig afscheid kunnen geven. Na de uitvaart hebben we met al onze verdere wensen ook bij Rob aan kunnen kloppen. Rob heel erg bedankt voor je hulp, geduld en meedenken zodat wij alle ruimte hebben gehad om alles op onze manier te kunnen doen.
Jannie groen schreef op 14-07-2017 om 10:29
Rob
Bedankt voor alle steun en dat je alles zo perfect hebt geregeld,we zijn heel tevreden over hoe je de uitvaart van mijn man heb geregeld.
Jolanda ijsselstijn-groen schreef op 14-07-2017 om 08:58
Rinus schreef op 24-03-2017 om 14:16
Rob,

je persoonlijke benadering is voor ons een bron van rust geworden. Dank voor de geweldige begeleiding een steun.
Ron schreef op 24-02-2017 om 00:53
Beste Rob

Langs deze weg wil ik je graag bedanken voor wat je voor ons gedaan hebt .
Vanaf het moment dat onze vader stierf tot aan de laatste momenten in het crematorium, Jij was er en niets was je teveel. Binnenkort gaan we het helemaal afsluiten als we de as van pa gaan uitstrooien.
Ik weet nu al dat jij ook dat tot in de puntjes zal regelen.

E-mail: info@uitvaartverzorgingridderkerk.nl