Header Header Header Header Header Header Header Header Header Header Header Header Header Header

Gastenboek

Laat een persoonlijk bericht achter in ons gastenboek.

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
90 berichten.
Wilma Groenewegen van der Weijden - Molendijk schreef op 19-03-2018 om 13:28
Wat een geweldig stel mensen zijn Rob en zijn vrouw Jaqueline. Zij hebben ons geweldig geholpen na het overlijden van mijn man nu een jaar geleden precies en na het overlijden van mijn moeder volgende week ook een jaar geleden. De hulp en begeleiding waren zeer persoonlijk, denkt mee zonder iets op te dringen. Zeer fijn in een heel hectische tijd zo een fijn iemand te hebben die je helpt. "Zeer bijzonder vind ik de nazorg". Ook het kaartje op de verjaardagsdatum van de overledene wordt zeer gewaardeerd. Vandaag een telefoontje hoe het met ons gaat. Heel bijzonder en zeer fijn. Wij waarderen dit ten zeerste. Ook Als ik beide tegenkom vragen ze altijd hoe het met je gaat. Pluim voor een zeer bijzonder stel met een mooi bedrijf.
Heleen Mattheus schreef op 03-03-2018 om 09:00
Wat een geweldig mens is Rob.
Na het overlijden van mijn vader, was hij onze steun en toeverlaat. Niet alles volgens het traditionele boekje, maar alles naar onze wensen. We konden hem over alles bellen op de meest rare tijden. Hij dacht met ons mee en drong ons niets op.
Het was heel prettig, dat mijn vader in een familiekamer lag, waar we de sleutel van kregen, zodat we op alle tijden naar hem toe konden.
Dat heeft mij erg geholpen met afscheid nemen.
De persoonlijke aandacht sprong er echt uit.
Het leek of hij familie was. Ook de persoonlijke aandacht na de uitvaart voelde als een warme deken.
Kortom; niks dan lof voor uitvaartonderneming Ridderkerk.
Mirella Dijksman schreef op 30-09-2017 om 14:36
Mw. J. Mattheus schreef op 21-09-2017 om 19:51
Wij zijn zeer tevreden geweest over de verzorging van de uitvaart van mijn man. Aan alles werd gedacht door Rob. De persoonlijke aandacht met name ook de weken na de begrafenis hebben wij zeer op prijs gesteld. Terug kijkend op deze moeilijke periode geeft het ons een heel goed gevoel als we er op terug kijken. Wij zullen Rob dan ook zeker aanbevelen bij iedereen uit de regio. Rob en Jaqueline bedankt .
Anja groen en Janny groen schreef op 22-07-2017 om 13:15
Nu 3 maanden en 11 dagen geleden dat onze pap overleed, en dat wij Rob hebben leren kennen.een man met gevoel en medeleven voor ieder mens. Wij hebben fijne ervaring met Rob. Tijdens en na de afscheidsdienst van onze pap. Nu vandaag zou hij 80 zijn. En krijgt ons mam een mooie kaart van Rob. Dus zelfs in de tijd er na denkt Rob nog aan nabestaanden.
Daarom... heel erg bedankt voor de super goede zorgen van paps zijn 5 meiden...

Uitvaartverzorging Ridderkerk

Adriaen van Ostadestraat 1a