Yvonne schreef op 20-08-2021 om 20:06
Rob,
Uitgekozen uit velen om je rustgevende en sympathieke uitstraling en dat is zeker teruggekomen in het begeleiden van de begrafenis van mijn moeder.
Door het begrijpen en inleven van de wensen is het afscheid liefdevol mooi geweest.
Voor jou en je partner grote dank hiervoor.
Annette Koedood-Driesprong schreef op 05-08-2021 om 12:48
Rob,
Dank voor je rust, je empathie en je praktisch zijn bij het organiseren van de uitvaart van mijn moeder. Het aansluiten bij de wensen van mijn moeder en het beperken van keuzes was enorm helpend. Onze jong volwassen kinderen voelde zich dankzij jouw aanwijzingen en een grapje op zijn tijd comfortabel in hun taak, het begeleiden van de kist. We kijken terug op een vlekkeloos, warm en persoonlijk afscheid. Dank je wel.
Monica van Loon schreef op 05-05-2021 om 10:05
Nogmaals heel veel dank voor het verzorging van de uitvaart van mijn moeder!!
Meedenken in alles, adviseren, genoeg tijd nemen om alles door te nemen.
Ook humor op zijn tijd, waardoor het niet altijd maar zware gesprekken waren.
Jullie hebben onze verwachtingen meer dan waar gemaakt, top!!

Rob en Jacqueline heel erg bedankt!!
Josephine Janssen schreef op 17-03-2021 om 14:57
Via deze weg nogmaals BEDANKT voor de hele fijne samenwerking om de uitvaart van mijn vader te verzorgen.

Het ontzorgen, meedenken en jouw nuchtere kijk heeft ons enorm geholpen.
Het was organiseren met een lach en een traan.
Je hield dagelijkse contact, gaf ons het gevoel dat alles onder controle was.
De dienst was prachtig, de locatie erg goed verzorgd.
Je was snel in het regelen van de praktische zaken en stemde tussentijds alles goed af.

Zoals ik al zei bij ons afscheid, ik zou je zo weer inzetten maar hoop je voorlopig niet nodig te hebben.
Renée van Beekom schreef op 27-01-2021 om 15:43
Na bijna drie jaar te hebben gewoond in een woon-zorg centrum en de laatste 5 dagen in een verpleeghuis, is mijn man op 3 januari 2021 toch nog onverwacht overleden. Wat is het dan prettig dat iemand je helpt ontzorgen bij het voorbereiden van de uitvaart.
Ontzorgen was jouw woord en dat heb je ook werkelijk gedaan... en nog veel meer.
Je hebt ons gezin het gevoel gegeven dat je met ons meedacht om het afscheid zo waardevol en liefdevol mogelijk te maken. Je openheid en je betrokkenheid en empathie, zeker voor onze twee verschillende zonen, heeft ons goed gedaan. Het was voor ons als familie zo waardevol om iedere dag bij mijn man in de familiekamer aanwezig te kunnen zijn. Zelfs de kleinkinderen voelden zich daar op hun gemak. De jongste van twee vroeg of ze nog naar haar opa, die nog zo herkenbaar was, mocht zwaaien. Mooi dat zij ook mochten helpen bij het sluiten van de kist.

We waren aangenaam verrast door de mooie locatie voor de dankdienst in Heinenoord. De techniek, zowel van beeld als geluid, en de mooie presentatie maakte ons afscheid een moment om in dankbaarheid op terug te kijken.

Nogmaals spreken we onze waardering uit voor jouw persoonlijke inzet en aandacht!