Gastenboek

Laat een persoonlijk bericht achter in ons gastenboek.

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
90 berichten.
Derus den Hartog schreef op 13-12-2013 om 20:33
Ik wil de uitvaartverzorger Rob de Ruiter ook via dit bericht nog eens heel hartelijk bedanken voor de prettige, menselijke en piëteitsvolle wijze waarmee hij ons en in het bijzonder mij heeft begeleid na het overlijden van Nel.
Nooit was iets te veel altijd nam hij alle tijd voor me,met alle wensen werd rekening gehouden. Het was of er een vriend bij me zat.
Rob heel hartelijk bedankt,
Derus
Ria de Winter schreef op 30-09-2013 om 22:50
Rob.
Ondanks dat Dinie al een berichtje geplaatst had,wilde ik je persoonlijk nog even bedanken.
Toen wij jou vertelde dat wij graag zelf veel wilde regelen was dat geen probleem.
Maar ja dat is sneller gezegd dan gedaan.
Toch is dat met jouw hulp en steun gelukt.
Wij hebben samen met jou Pa het afscheid en begrafenis kunnen geven die ons voor ogen stond.
Als ik er nu op terug kijk weet en voel ik één
ding er zat niet iemand van een "uitvaartverzorging" bij ons maar een fijne vriend.
Rob nog heel veel dank daarvoor.
dinie van der graaf de winter schreef op 09-09-2013 om 11:59
rob we bedanken je allemaal voor de rust en het respect waarop je deze periode voor ons dragelijk heeft gemaakt

groetjes Ida Dinie Aad en Ria Jan en Ellie
Willy Lips schreef op 08-09-2013 om 18:47
Afscheid, april 2013

Terwijl een ieder weet vroeg of laat afscheid te moeten nemen van zijn of haar geliefde, stel je soms uit dit te regelen- ook al heb je wensen hierover in gedachten. Maar dan opeens is het zover.

Mijn man overleed na een kort maar heftig ziekbed. Wat een verdriet! En vol van dit verdriet moet je actie gaan ondernemen voor het afscheid. Wat komt er veel op je af. Onze wens was een warm en persoonlijk afscheid. En die wens is vervuld, mede dankzij alle inzet van Rob. Liefdevol en rustig leidde hij ons door de dagen heen. Gaf goede informatie, vertelde van de mogelijkheden, luisterde goed naar ons- schatte één en ander goed in en zo werd het een afscheid- tot in de puntjes voorbereid.

Getoonde foto's uit het leven van mijn man en zijn gezin/ familie en vrienden riepen een glimlach van herinnering op bij allen die op de afscheidsdienst aanwezig waren, evenals de muziek, die ook deels mijn man zijn lievelingsmuziek was. Verder waren er warme toespraken over mijn man die tijdens zijn leven hield van de mensen om hem heen en dat in zijn gedrag altijd liet blijken. We kijken terug op een afscheid vol liefde en daar zijn we Rob dankbaar voor.

Willy Lips-Schipper
Ton en Marja Plomp schreef op 05-05-2013 om 19:17
Door Rob hebben wij de crematie van mijn vader en schoonvader laten verzorgen. Wij hebben vroegtijdig contact opgenomen met Rob om het een en ander te bespreken, en is regelmatig bij ons thuis geweest dit hebben wij als zeer warm en fijn ervaren. Rob heeft alles zoals wij het wilden, tot in de puntjes verzorgd. Hij heeft zeer veel aandacht besteed aan het ontwerpen en maken van de rouwkaart. Het persoonlijk contact van en met Rob is ons als zeer positief ervaren. Rob je bent een kanjer, bedankt wat je allemaal voor ons gedaan hebt. Met vriendelijke groeten, fam Heijster en fam. Plomp

Uitvaartverzorging Ridderkerk