Anja Dekker schreef op 18-02-2014 om 21:59
Beste Rob,
Nog elke dag kunnen wij terugkijken op een heel mooi afscheid dat in alle opzichten perfect was. Nogmaals enorm bedankt daarvoor.
En dat je dan vandaag aan ons denkt ! Dit is zo bijzonder, daar zijn geen woorden voor.Dank je wel.
Liefs, Anja en familie
Lyda en Harry Eijskoot schreef op 18-02-2014 om 18:52
Beste Rob,
Wij willen je bedanken voor de manier waarop jij de uitvaart van ma hebt verzorgd.
Het is goed en fijn dat wij onze ideeën en wensen kenbaar konden maken en dat jij dit op een rustige, warme en professionele wijze wist te begeleiden.
“Omdat een uitvaart ook anders kan”, is een slogan die jij hanteert die je ook voor 100% waar maakt.
Niets is je te veel, steeds konden wij een beroep op je doen en heb je oog voor details.
Bedankt voor alles en wij houden aan ons contact een goed en warm menselijk gevoel over.
Lyda en Harry Eijskoot
Suzanne, Leo, Roxanne en Ashley Tulp schreef op 06-02-2014 om 23:51
Beste Rob,
Je bent niet alleen een grote steun voor mijn broertje Janis geweest maar ook voor ons gezin. Door je rust en ondanks alles, toch leuke gesprekken.
Samen met jouw hebben we er een mooie uitvaart van kunnen maken zoals Janis het wilde. In alle rust.
Wij willen je daarom ook heel erg bedanken.
Corinne Boverhof schreef op 06-01-2014 om 22:12
Meteen bij het eerste contact met Rob viel ons zijn vriendelijkheid op. Ook in de verdere begeleiding bij het afscheid van onze moeder heeft hij ons geduldig en met aandacht bijgestaan. Rob had er vooral oog voor dat geen afscheid hetzelfde is. Er was niet zoiets als 'standaard', maar vooral je gevoel volgen. Afscheid nemen op een persoonlijke manier.

Alsnog bedankt Rob dat dit goed geslaagd is voor ons. Het was een warm en liefdevol afscheid met oog voor de nabestaanden.
Albert en Gerda Pupella schreef op 14-12-2013 om 15:54
Beste Rob,

Zodra Gerda jou aan de telefoon kreeg had ze het gevoel dat het goed was. Je gaf antwoorden op vragen die ze had, je stem gaf vertrouwen, een goed gevoel en vooral rust. Dit is ook allemaal uitgekomen, mede door jouw prettige en persoonlijke manier van de begeleiding en verzorgen van de uitvaart van mijn schoonvader. De manier waarop jij tijdens de uitvaart aanwezig was heel bijzonder: niet als uitvaartverzorger maar als een van de familie. Persoonlijk, een mens met een glimlach (en dat kon!) en betrokken. Niet alleen wij maar ook de familie en genodigden spreken hun lof uit over jouw werkwijze.
Rob, dank je wel voor alles wat je voor ons hebt gedaan, het was een bijzondere ervaring waar wij met veel voldoening op terug kunnen kijken.

Groetjes,

Albert en Gerda Pupella.