Gastenboek

Laat een persoonlijk bericht achter in ons gastenboek.

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
90 berichten.
Marja en Jan Valster schreef op 01-07-2014 om 18:15
Beste Rob, bedankt voor je hulp en woorden in een voor ons toch onbekende wereld! Wij hadden wat aparte wensen, maar jij begreep alles en de begeleiding was geweldig. Marja en Jan Valster
Familie Beekman schreef op 04-04-2014 om 19:07
Beste Rob,

Wij willen je nogmaals bedanken voor het regelen van de uitvaart van Ma.

Je deed dit op een heel prettige, rustige, relaxte manier, en er was ook nog ruimte voor een grapje.
Wij hebben dit als super prettig ervaren.
Je hebt ons met 100% inzet begeleidt en stond 24/7 voor ons klaar. Niets is te gek (ondanks ons soms wat chaotische karakter 😀 ).

Wij kijken dankbaar en vol trots terug op de door jou georganiseerde dienst !

Bedankt voor alles
Frank en Petra Baart schreef op 27-02-2014 om 14:56
Beste Rob,
Wij willen je erg bedanken voor de wijze waarop jij de uitvaart van onze vader hebt verzorgd.
Het is erg prettig om zo geholpen te worden. Alles wat we wilden was bespreekbaar en uit te voeren. Jij begeleidt dit op een rustige, warme en professionele wijze.
Niets is je te veel.
Bedankt voor alles.
Giovanni Peduzzi schreef op 23-02-2014 om 16:10
Hallo Rob!
In naam van mijn moeder en broers zou ik je nog eens heel hartelijk willen bedanken dat je de uitvaart van m´n vader zo grandioos georganiseerd hebt. het was geheel naar de wensen van m´n vader en moeder. we blijven in kontakt.
Familie Boer schreef op 23-02-2014 om 14:19
Beste Rob,

Alweer bijna 8 maanden is het, dat onze moeder overleden is. Zij hoopte graag, dat zij een stijlvolle uitvaart zou krijgen.Dankzij jou Rob dat is ten volle gelukt. Tot op de dag van vandaag denken wij daar met warme gevoelens aan terug. Dat geeft ons een enorme steun in het verwerken van het rouwproces dat na de uitvaart en het dagelijks leven zo'n belangrijke rol gaat spelen. Mede daardoor is het wat gemakkelijker het verlies te verwerken.Ondanks de hoge leeftijd van 92 jaar die onze moeder bereikt heeft, blijft het gemis groot. Ook bijzonder is het, dat jij op haar geboortedag, 8 november, een kaart met een warme tekst naar ons gestuurd hebt. Heel erg attent. Ook de gesprekken die we nadien gehad hebben is een enorme steun. We hopen, dat dat nog van tijd tot tijd nog eens plaats zal vinden.
Bedankt voor alles Rob namens familie Boer

Uitvaartverzorging Ridderkerk