Anneke den Hartog - Geerlings schreef op 27-03-2015 om 11:44
Beste Rob,

We kunnen mede dankzij jou terugkijken op een hele mooie dienst. We hebben een week lang samen met jou op een erg prettige manier gewerkt aan het afscheid van Aart. Niets was teveel, we konden altijd bellen en je stond telkens voor ons klaar. Jouw nuchtere manier van werken, je oog voor detail en je rust hebben wij als zeer aangenaam ervaren.

Namens, Anneke, Victor, Tobias en Boukje bedankt!
Familie de Nobel schreef op 08-01-2015 om 12:06
Beste Rob,

Zeer bedankt voor de goede zorgen na het overlijden van onze moeder en schoonmoeder.
Ze is in Oostenrijk plotseling overleden en er heerste tijdens je eerste bezoek nog totale chaos. Je bleef rustig, stelde ons op het juiste tijdstip en op de juiste manier de correcte vragen en daardoor voelde we dat je erbij hoorde.

De uitvaart was perfect verzorgt. De sfeerfoto die je zelf hebt toegevoegd tijdens de ceremonie maakte het compleet. We hebben waardig afscheid kunnen nemen.

Dank voor alle goede zorgen

Familie de Nobel
Marlies van Elswijk schreef op 22-10-2014 om 09:18
Beste Rob,

Inmiddels is de uitvaart van mijn moeder alweer een paar weken geleden maar ik wil je middels dit schrijven nogmaals bedanken voor de perfecte verzorging hiervan. Alles is zeer soepel en fijn verlopen door jouw werkwijze en inzet. Top!
Ook de rouwkamers doen gemoedelijk aan en zijn zeer sfeervol. Al met al kijk ik terug op een mooi afscheid van mijn moeder.

Hartelijk bedankt.
Peter Molendijk schreef op 16-08-2014 om 11:46
Beste Rob,

Bij deze wil ik je bedanken voor de fijne, gemoedelijke en deskundige wijze waarop onze familie is begeleid bij de uitvaart van onze moeder.
Wij hebben jou rustige manier van werken als zeer prettig ervaren in deze voor ons moeilijke tijd.
Omdat met 5 kinderen keuzes moesten maken was het soms niet altijd even makkelijk. Na wat onderling sparren kwam jij dan met en prima geanalyseerd voorstel, dit maakte het voor ons een stuk overzichtelijker.
Ondanks het verdriet hebben we ook nog momenten kunnen lachen.
Rob, goed dat je enige jaren geleden deze carrière switch gemaakt hebt, je bezit hier namelijk uitzonderlijke kwaliteiten voor.

Namens de gehele familie Molendijk onze dank.
Jan en Trudy Tuntelder schreef op 05-07-2014 om 17:11
Hallo Rob,

Nu 3 weken later kunnen wij zeggen dat door jouw perfecte manier van werken en de rust die jij uitstraalt, wij terug kunnen kijken op een mooi afscheid van onze moeder en schoonmoeder.

Rob bedankt hiervoor.

Jan en Trudy