Shirley Horváth schreef op 30-08-2016 om 15:00
Rob maakt waar waar hij voor staat. We hebben samen met hem een afscheidsdienst voorbereid die echt paste bij ons en bij onze ouders die één dag na elkaar overleden. Ook de beloofde rust, respect en kwaliteit is Rob echt nagekomen. Fijn hoe hij meedenkt en ook troost bied aan wie dat nodig heeft. We kunnen hem zeker aanraden.
Familie Dizy schreef op 28-05-2016 om 10:07
Dit was voor ons de eerste ervaring met Uitvaartverzorging Ridderkerk. Wij zijn aangenaam verrast geweest door de professionaliteit en kwaliteit waarmee de uitvaart werd verzorgd. In korte tijd hebben wij Rob de Ruijter van Uitvaartverzorging Ridderkerk leren kennen als een zeer aimabele man, uiterst correct zonder afstandelijk te zijn, met een groot inlevingsvermogen en immer bescheiden en integer.
In een verdrietige tijd heeft Rob alle zorgen uit handen genomen. Dit heeft hij gedaan op een prettige, vriendelijke wijze, altijd bescheiden en hij heeft ons ondersteund met zeer bruikbare suggesties voor te nemen beslissingen. In de periode tot de uitvaart was Rob altijd bereikbaar en kwam hij ook regelmatig op bezoek, zonder opdringerig te zijn. Tijdens de uitvaart zelf was Rob steeds aanwezig zonder zichtbaar te zijn.
In onze ogen waren de door Uitvaartverzorging Ridderkerk in rekening gebrachte kosten laag in verhouding tot de geboden kwaliteit.
Uiteraard hopen wij dat het nog lang duurt voordat we weer een uitvaartonderneming nodig hebben, maar zeker zullen wij dan voor Uitvaartverzorging Ridderkerk kiezen.
Mathilde de Winter schreef op 23-05-2016 om 13:51
Beste Rob,

je hebt ons na het overlijden van mijn vader op een zeer integere manier alle hulp geboden. Je voelde feilloos aan waar behoefte aan was en paste je op een natuurlijke manier aan op onze manier van doen. Rob, namens ons allemaal ontzettend bedankt!
Riet Op den Brouw schreef op 08-05-2016 om 14:13
Beste Rob

Je warme en deskundige begeleiding en adviezen hebben voor ons deze moeilijke dagen draaglijk gemaakt. Een woordspeling of kleine grap af en toe haalde de kou uit de lucht. Je zorg was als een warm bad. Niets was je te veel. Bedankt hiervoor.

Riet Op den Brouw en familie
Theo en Yvonne van Weijen schreef op 01-03-2016 om 19:20
Nadat onze vader overleden was in het Hospice en wij Rob hebben gebeld, heeft hij ons met alles bijgestaan. Heel rustig kwam hij over en dacht met alles met ons mee. Onze moeder vond het gelijk ook heel fijn om met Rob te praten.
Hij heeft ons heel fijn door deze verdrietige dagen heen geholpen.
Tijdens de crematie was hij heel rustig aanwezig.
Echt een heel fijn contact.