Header Header Header Header Header Header Header Header Header Header Header Header Header Header

Gastenboek

Laat een persoonlijk bericht achter in ons gastenboek.

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
90 berichten.
Ria Bril schreef op 01-02-2017 om 20:44
Beste Rob,

Na het overlijden van mijn lieve man en onze vader heb jij ons zo liefdevol en zoveel steun geboden.Alles wat je hebt verzorgd is naar wens verlopen.Bedankt voor al je goede steun en zorgen.

Ria Bril
Irene, Angela en Joƫlla
Jan Huisman schreef op 08-12-2016 om 15:34
Recensie via site Keurmerk Persoonlijke Uitvaart:

Bij het overlijden van mijn vader vonden wij het moeilijk om een uitvaartondernemer te kiezen. Straks kies je iemand waar je geen klik mee hebt. Deze angst was direct bij het eerste contact al verdwenen. Rob heeft de uitvaart prima verzorgd en ons alle ruimte gegeven om de uitvaart op onze manier te laten plaatsvinden. Wij zijn Rob daar erg dankbaar voor.
Fam. Klisanic schreef op 27-10-2016 om 19:06
Recensie via site Keurmerk Persoonlijke Uitvaart:

Rob heeft ons, de nabestaanden, uitstekend begeleid tijdens de voorbereiding van de uitvaart van mijn vader, maar hij had daarbij ook steeds aandacht en tijd voor onze persoonlijke wensen. De uitvaart zelf is eveneens uitstekend verlopen; mede dankzij de flexibiliteit van Rob was het geen probleem dat de opkomst tijdens de begrafenis van mijn vader aanzienlijk groter was dan verwacht. Een mooie uitvaart met een persoonlijke begeleiding die recht doet aan de nagedachtenis van de overledene.
Gerda en Lammert Buist schreef op 27-10-2016 om 19:04
Recensie via site Keurmerk Persoonlijke Uitvaart:

Wij kunnen terug kijken op een goede periode van afscheid nemen, de dagen voor de uitvaart konden we ieder moment met onze vragen terecht.
Vanwege de rouwkamer konden we ook op elk moment van de dag, naar de overledene wat heel fijn was.
Rob is een zeer warme persoonlijkheid.
Fam. van Putten schreef op 27-10-2016 om 19:02
Recensie via site Keurmerk Persoonlijke Uitvaart

Wij hebben deze uitvaartonderneming alszijnde zeer positief ervaren. De persoonlijke aandacht,warmte en uitstraling heeft ons goed gedaan want dit is zeer belangrijk in een rouwvolle periode en wij willen deze uitvaartondernemer ook ten zeerste aanbevelen voor een ieder die het niet zo op heeft met onpersoonlijke, op winstbeluste ondernemingen. Deze uitvaartondernemer snapt hoe het werkt bij mensen en wat hun gevoelens zijn. Complimenten !!

Uitvaartverzorging Ridderkerk

Adriaen van Ostadestraat 1a