Barbara schreef op 12-07-2019 om 19:13
Vorige week is mijn moeder overleden en de uitvaart is prima verzorgd door Rob en Jacqueline! Ruim zes jaar geleden is mijn echtgenoot overleden en dat was de eerste keer dat ik van zeer dichtbij een overlijden meemaakte en toen was Rob er ook. Daarna verschillende keren een uitvaart meegemaakt met Rob als uitvaartondernemer. Voor een ieder die het gastenboek leest, iedereen krijgt vroeg of laat te maken met de dood, het is heel fijn als een vertrouwd iemand je bijstaat, Rob in mijn geval en drie vriendinnen hebben ook Rob als uitvaartonderneming gekozen als het onvermijdelijke plaats vindt. Met andere woorden, als u dit leest, ga er dan van uit dat u met uitvaartverzorging Ridderkerk een goede keuze heeft gemaakt! En ik kan het weten.