Welkom bij Uitvaartverzorging Ridderkerk

Het regelen van een uitvaart is voor de meeste mensen geen gemakkelijk onderwerp. De één wil er niets van weten, de ander wil graag dat alles van tevoren is geregeld. Toch is het verstandig om uw persoonlijke wensen vast te leggen en daarnaast te zorgen voor een goed geordende administratie. Voor nabestaanden is het immers al moeilijk genoeg om afscheid te nemen van een dierbare. Tevens krijgt u een goed inzicht in de kosten en kunt u desgewenst zorgen voor een passende (aanvullende) verzekering.

Persoonlijke zorg en aandacht

Uitvaartverzorging Ridderkerk is een kleinschalige uitvaartonderneming waarbij persoonlijke zorg en aandacht centraal staat. Wij geloven in het persoonlijke contact. Alles kan naar wens voor u worden gerealiseerd, wat betekent dat wij u daadwerkelijk kunnen helpen met de uitvaart van úw keuze.

Het regelen van een uitvaart is vaak een onderwerp dat pas ter sprake komt als u met een overlijden in de directe omgeving wordt geconfronteerd. Toch is het belangrijk nu al na te denken over uw persoonlijke wensen en om daar met uw naasten over te praten. Het kan voor u een hele geruststelling zijn te weten, dat alles al eens besproken is. Dat uw naasten weten wat uw wensen zijn.

Deze website dient als leidraad bij het (vooraf) regelen van de uitvaart. Ook treft u onderwerpen aan die het een en ander betreffende de uitvaart verduidelijken.

E-mail: info@uitvaartverzorgingridderkerk.nl