Huiskamers

Uitvaartverzorging Ridderkerk beschikt over een viertal rouwkamers, gespreksruimte en een koel- en verzorgingsruimte in de Adriaen van Ostadestraat 1a.

De nabestaanden hebben de mogelijkheid om te kiezen uit het opbaren in de huiskamer met 24-uurs toegang of opbaren met bezoek op afspraak.

Deze zogenaamde huiskamers zijn voor de familie 24 uur per dag toegankelijk en van alle gemakken voorzien. Men heeft de beschikking over een ingerichte keuken met magnetron, servies, een koffiezetapparaat, een koelkast en zijn de kamers voorzien van WiFi. De kamers zijn volledig ingericht om in alle rust tijd door te brengen met en bij de overledene. Zo beschikken de kamers over een Senseo-apparaat en waterkoker. Ook is er een eethoek en een bankstel waardoor er voldoende zitplaatsen zijn om met een uitgebreid gezelschap de overledene te bezoeken. De kamers zijn dusdanig ingericht dat er getracht is om een echt ‘huiskamergevoel’ te creëren.

Huiskamers Ostadestraat

Huiskamers