Gastenboek

Laat een persoonlijk bericht achter in ons gastenboek.

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
90 berichten.
Nel Oudesluijs - Verschoor schreef op 30-06-2023 om 07:01
27 juni 2023

Rob, Jacqueline en Esther

DANK

Het zijn maar vier letters, daar willen wij niks aan toevoegen, of afdoen,
voor de professionele en warme begeleiding van Joop en ons gezin.

Nel Oudesluijs - Verschoor
Kinderen en Kleinkinderen.
Caroline schreef op 15-03-2023 om 09:49
Bedankt Rob voor je rust , je begrip en je troost tijdens het overlijden van mijn man op 02-04-2022
Op de verjaardag van mijn man (20-02-2023) een zeer lieve kaart mogen ontvangen.
Ik zou je bij een ieder aanraden .
Mvg Caroline Bronswijk-de Beijer
Marlies en Ruud Magereij schreef op 31-01-2023 om 17:40
Esther
Wat zijn wij dankbaar voor jouw steun na het overlijden van onze moeder mevr. J.A le Pair. Rob was op vakantie en we kregen jou je bent geweldig je hebt ons ontzorgt en dacht aan alles waardoor de uitvaart voor ons heel bijzonder was.
Bedankt voor al je hulp.
Liefs Marlies en Ruud Magereij
Liesbeth de Smit schreef op 29-01-2023 om 20:19
Beste Rob,

Dank voor alle steun en wijze raad die je ons hebt gegeven na het overlijden van onze tante Rietje Bode. Fijn dat ze gewoon op haar kamer in de Reyerheem mocht blijven en heel prettig dat ook daar het afscheid in besloten kring kon plaatsvinden. Rob voelde goed aan wat wij nodig hadden en is een prettige, warme en professionele begeleider. Nogmaals dank voor alles ook namens Ruud!
John en Tiny Kranendonk schreef op 02-08-2022 om 15:27
04-07-2022 Vandaag hebben wij afscheid genomen van onze oudste dochter Petra Oorschot-Kranendonk. Een hele mooie dienst met veel familie, vrienden en collega’s. Een dienst die van het begin tot het eind heel goed geregeld was door jullie. Rob en Jacqueline, wij willen jullie daarvoor heel erg bedanken
Lieve groeten van: John en Tiny Kranendonk

Uitvaartverzorging Ridderkerk